Опис мотоцикла SPARK SP200R-27
SPARK SP200R-27 — провідна модель у лінійці універсальних дорожніх мотоциклів SPARK. У новій версії 2018 року мотоцикл не тільки зберіг, а навіть покращив свій чудовий динамічний зовнішній вигляд і прекрасні технічні характеристики, які видає 197-кубовий двигун із балансувальним валом. Він отримав нову задню підвіску зі здвоєним газовим амортизатором, новий задній щиток, нові покажчики поворотів і ще дещо «за дрібниці». Треба визнати, що ці зміни тільки зміцнять імідж моделі як мотоцикла «для вимогливих аматорів». І дійсно: чудове «двіжки», зручна посадка, хвата інформативне кермо, комфортні амортизатори, обтічна форма — все так і манить натиснути на кнопку стартера та занестися вдаль. А якщо раптом виникне перешкода, то надійні дискові гальма завжди зможуть вчасно зупинити рух. Втім, розповімо про все за ладом, а поки замітимо, що SP200R-27 не став менш доступним за ціною, але став відчутно впевненіше почуватися на наших далеко не ідеальних шосейних дорогах, та й на ґрунтовці теж не підведе.
Колірна гама
Модель SP200R-27 з 2018 року випускається в шести колірних варіантах: чорний, синій, червоний, жовтогарячий, зелений і білий. Як то кажуть, на будь-який смак.
Спортивний образ
Дизайн машини повною мірою відповідає найвищим вимогам як з питань ергономіки, так і з погляду сучасної мотоестетики. Стрімкий агресивний профіль, стрілоподібні боковини паливного бака, груборельєфна перфорована накладка на глушник — все це створює візуальне відчуття швидкості навіть у мотоцикла, що стоїть.
Обводи й бічні виноси бензобака формують повітряні потоки, що плавно обтікають водія з боків. Водночас нижня частина повітря, що набігає потоку, спрямовується на ребра головки циліндрів, забезпечуючи чудове охолодження. А обтічний передній щиток перекидає фронтальний потік під гострим кутом вгору, відчутно знижуючи вітрове навантаження на водія. Про переважної орієнтації аеродинаміки мотоцикла на рух із підвищеними швидкостями говорить також і форма щитка переднього колеса, і «смолітного» різновиду обтікання сидіння, з ретельно вписаний у загальну концепцію заднім ліхтарем оригінальної конструкції та ручками для пасажира, що схожі на крила.
Саме сидіння вироблене дворівневим — це не тільки робить посадку водія щільнішою та комфортнішою, але й дає йому змогу краще відчувати та контролювати динаміку руху мотоцикла. А для пасажира верхнє розташування заднього сидіння покращує огляд поверх мотошолома водія. До речі, повна вантажність мотоцикла — 150 кг. Заднє захисне крило на попередній версії було двосегментним і кріпилося безпосередньо на маятнику задньої вилки. Така конструкція непогано працює на асфальті, але на мокрому проведенні сенсу від неї небагато. Тому у версії 2018 року було прийняте рішення встановити повноцінне заднє крило подовженої форми, що чудово захищає від бруду в будь-яких дорожнях.
Функційна оптика
Продовжуючи тему дизайну й ергономіки, не можна не згадати пристрої освітлення і світлової сигналізації. Багатосегментна фара оригінальної форми обладнана яскравою дворежимною (ближнє та дальнє світло) автомобільною лампою, а також сучасними світлодіодними габаритними вогнями. Світлодіодними є також передні та задні покажчики поворотів, повторювачі на боковинах паливного бака та ліхтар освітлення номерного знака. До речі, для підвищення безпеки під ліхтарем номерного знака та на обох стійках передньої вилки закріплені світловідбивачі. А передні та задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони взаємозамінні.
Панель приладів: максимальна інформативність
На мотоциклі встановлена сучасна електронна панель приладів, що не має механічних частин, вся інформація виводиться на підсвічений РК-дисплей. Колір підсвітки може бути обраний із чотирьох варіантів: червоний, синій, жовтогарячий і зелений. Показання тахометра та кількість палива в баку зображаються у формі інтуїтивно зрозумілих графічних діаграм, показання спідометра та одометра виводяться в цифровому вигляді. Є також індикатор заряду АКБ і годинник. Над РК-екраном розміщені світлові індикатори нейтрального передавання та номера ввімкненого передавання, а також дальнього світла та поворотів.
Ергономіка
Загалом дизайн і ергономіка мотоцикла залишають відчуття продуманості та завершеності всіх елементів. Усе функціонально та раціонально, все на своєму місці, потрібного розміру та форми. Водночас немає жодних непотрібних «архітектурних надмірностей», які мають суто декоративну функцію. До речі, про функціональність: і пасажирські, і водійські підніжки з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає потреба перекотити мотоцикл вручну.
Двигун і трансмісія
Перейдемо до огляду силової та ходової частин мотоцикла. Як ми зазначили на початку, на мотоциклі встановлений одноциліндровий 4-тактний верхнеклапанний бензиновий двигун із повітряним охолодженням. Марка двигуна FT163FMJ. Об'єм циліндра 197 куб. см, номінальна потужність 15,0 л.с. (11,0 кВт) (за 8500±500 об/хв). Максимальний крутний момент — 13,0 Нм за 5500 об/хв. Особливістю цього двигуна є наявність балансувального валу в конструкції, що неабияк знижує вібрацію й покращує динамічні характеристики, особливо на низьких і середніх обертах. Потужності та прийомистості двигуна досить, щоб можна було по гарній дорозі та за сприятливих погодних умов рухатися зі швидкістю 110 км/год і навіть більше.
Природно, запалювання електронне, CDI, електростартер і кікстартер. Коробка передач традиційна мотоциклетна п'ятишвидкісна, некругова: перша передача — важіль вперед, решта — важіль назад. Нейтраль — між першим і другим передаваннями. Зчеплення механічне, багатодискове, в олійній ванні. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Паливний бак вміщує 13,5 літра палива. Тип моторної оливи — напівсинтетична моторна, класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.
Привод заднього провідного колеса — відкрите ланцюгове передавання, зірочки зліва. Зверху ланцюг закритий пластиковим шкіркою. Вилка задньої підвіски виготовлена з прямокутного профілю, механізм натягу ланцюга на обох пір'ях вилки прибраний всередину для захисту від вологи та бруду. Амортизатори газомасляні з ресивером, пружина змінного кроку та діаметра. Таке поєднання дає змогу з одного боку зберігати повний контроль над мотоциклом під час проходження поворотів і віражів, з іншого боку — ефективно гасити коливання підвіски на нерівній дорозі та забезпечувати комфорт водієві та пасажиру. Передня підвіска традиційна телескопічна, перевернутого типу, на олійних амортизаторах. Колісні диски легко сплавні, литі, п'ятиспициві, практично не створюють інерційного моменту під час розгону та гальмування мотоцикла.
Гальма дискові, гідравлічні та спереду, і ззаду. Для швидкісної машини це важлива перевага, тому що дає можливість гарантовано зупинити її на мінімальній дистанції гальмування. Загалом, SPARK SP200R-27 — це той мотоцикл, на якому ви будете не просто їздити щодня у ваших справах, а й отримувати від цього чимале задоволення.
Основні атрибути | |
---|---|
Тип | Мотоцикл |
Користувацькі характеристики | |
АКБ тип, ємність, А·год | Гелева, 7 |
Амортизатори задні | Пружинно-оливні |
Амортизатори передні | Олійні |
Балансувальний вал | Нижній |
Блокування замка запалювання | Немає |
Блокування повороту керма | Замок на стійці керма |
Повітряний фільтр | Багаторазовий поролоновий |
Висота сидіння водія, мм | 780 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1945х710х1122 |
Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт) | 14/85 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Діаметр циліндра, хід поршня, мм | 63,5, 62,2 |
Диск заднього колеса | Легкосплавний литий 5-спіцевий |
Диск переднього колеса | Легкосплавний литий 5-спіцевий |
Додатково | Гофровані чохли на стійках передньої вилки |
Дуги безпеки | Немає |
Задний багажник | Немає |
Задня оптика | Задній ліхтар вбудований у обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Вказівники поворотів із лампами розжарювання |
Запалювання | Електронне, CDI |
Захист ніг пасажира | Немає |
Захисна накладка на випускній трубі | Немає |
Захисна накладка на глушнику | Крашена |
Колісна база, мм | 1240 |
Кількість і розміщення клапанів | 2, верхнее |
Кількість місць | Двомісний |
Комплект інструменту (зип) | Стандартний |
Конструкційна маса, кг | 117 |
Коробка передач | Механічна 5-ступенева, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5) |
Кофр для мотошолома | Немає |
Максимальна швидкість, км/год | 115 |
Максимальні оберти колінчастого вала, об/хв | 7500 |
Оливний фільтр | Полімерна сітка |
Модель двигуна | FT163FML |
Напруга бортової мережі, В | 12 |
Номінальна потужність, кВт (л.с.) | 11,0 / 15,0 |
Номінальна витрата палива, л/100 км | 2,8 |
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л | 1,0 |
Обсяг паливного бака, л | 13,5 |
Передня оптика | Фара вбудована в обтічник, з галогеновою лампою розжарювання. Габаритні вогні та покажчики поворотів зі світлодіодами. Додаткова стрічка зі світлодіодами. |
Підвіска заднього колеса | Маятникова, з двома амортизаторами |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Підніжки водія | Невідкидні |
Підніжки пасажира | Відкидні |
Приладна панель | Комбінована електронна. Індикація: спідометр, тахометр, загальний пробіг, денний пробіг, час, номер передавання, дальнє світло, рівень палива, покажчик заряду АКБ, повороти |
Привод заднього колеса | Ланцюгове передавання 14/40 відкрите |
Протиугінна сигналізація | Немає |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 196 |
Розмір шин: передня/задня | 90/90-17 / 120/80-17 |
Розміщення розподільного вала | Верхнее |
Рама | Дуплексний, трубчастий каркас |
Сидіння | Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини |
Система подавання палива | Самотек |
Зчеплення | Механічне, багатодискове, в олійній ванні |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Тип заднього гальма | Дискове гідравлічне |
Тип моторної оливи | Напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Тип мотоцикла | Дорожній універсальний |
Тип охолодження | Повітряне охолодження |
Тип переднього гальма | Дискове гідравлічне |
Тип протектора, передній/задній | Дорожній універсальний "асфальт/ґрунт" |
Тип стартера | Електростартер, кікстартер |
Тип палива | Бензин з октановим числом не нижче 92 |
Паливні фільтри | Полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
- Ціна: 48 495 ₴